“Eloise wil er een fijne plek van maken”

ByLisa Paulussen

25/02/2024
Foto: NLBeeld

Eloise heeft haar pop-up show My Lima Lima geopend en de gravinfluencer wil met haar ‘fashion een positieve impact bieden’. Ook de naam heeft een opvallende betekenis…

De winkel is genoemd naar de Romeinse godin van de ommekeer. Eloise en haar zakenpartner Thomas Latcham, gaan er ‘luxe vintage kleding uit de kasten en het netwerk van de gravinfluencer, haar moeder en andere stijlvolle vrouwen’, lezen we op All Things Amalia. Eloise ziet het als volgt…

“Het moet een fijne plek zijn waar mensen samenkomen, kleding passen en waar ik meetings heb, koffietjes doe en tussendoor aan mijn opleiding werk”, verduidelijkt Eloise eerder al in LINDA. De boodschap die Eloise wil uitdragen is duidelijk…

De dochter van prinses Laurentien en prins Constantijn wil ‘onbenutte kleding veranderen in waarde voor mensen die het nodig hebben’. En de opbrengsten steekt ze niet in eigen zak!

De gedoneerde kleding wordt immers verkocht om geld in te zamelen voor goede doelen. Eloise benadrukt dat ze zelf ‘de kriebels krijgt van fast fashion’ die tegenwoordig zo in is.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van showbiss.nl

* verplicht in te vullen

ByLisa Paulussen

Als studente communicatiewetenschappen kreeg ik de kans om ervaring op te doen bij Showcomm bv, het bedrijf achter deze website. Na mijn stage ben ik gewoon blijven hangen en kan ik mij uitleven met het schrijven van berichten over Belgische en Nederlandse showbizznamen. Geniet van mijn berichten en deze website.